
Social Media & Privacy: nothing to hide, a lot to protect
In deze workshop zie je welke informatie sociale media over jou verzamelen en hoe marketeers die gebruiken om er hun advertenties aan te koppelen. Soms heel onschuldig, soms onethisch, soms ronduit aanstootgevend. Vind jij dat je niets te verbergen hebt? Dat kan. Maar je hebt ongetwijfeld veel dat het beschermen waard is.
Welke info geef je vrij en wat hou je beter voor jezelf? En vooral, hoe doe je dat?
Lieven van Nieuwenhuyze, Group CMO van House of HR, toont het je in een erg concrete, interactieve sessie. Een must voor wie geïnteresseerd is in digitale marketing in het algemeen en privacy in het bijzonder.
Lieven Van Nieuwenhuyze werkt al meer dan 18 jaar in de e-marketing. Hij bekleedde verschillende internationale managementfuncties bij job boards, ‘employer branding’-firma’s en uitzendbedrijven, altijd met een sterke focus op digitale technologie en innovatie.
Vandaag combineert hij zijn job als Group CMO bij House of HR met zijn functie als gastdocent aan verschillende academische instellingen, waar hij lesgeeft over social media marketing en e-recruitment. Doorheen zijn carrière leidde hij meer dan 3000 HR-professionals op in digitale rekrutering en social media marketing. Hij wordt beschouwd als een echte ‘thought leader’ in zijn domein.
House of HR is de holding boven negen bedrijven, allemaal actief in rekrutering, engineering en consulting. De groep is ontstaan uit Accent Jobs, heeft een omzet van 1,8 miljard euro en is actief in tien landen. Vorig jaar heeft ze meer dan 100.000 mensen aan een job geholpen.